周汶錡

時裝情報總是走得快,天氣未凍已看盡秋冬新裝,眼睛穿新衣,輪到實戰入手換季,今期不如看看女星、潮人有何入冬指引,買得更准更中。手袋方面,潮女型人首推簡約day clutch、方形手袋;優雅女星則推薦一對及膝長靴,must have百搭走天涯,至於保暖之作,則首選cape coat。 撰文:Gracekelly
《褸霸》
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Balmain外套
周汶錡
入貨:Balmain西裝褸、Balenciaga
心水:「中性look興咗幾季,黑色又hit,一件tailored jacket其實真繫好百搭,我鍾意cutting又靚又有型嘅Balmain。歐洲風我好鍾意,買嘢嘅話,Balenciaga皮褸同Celine大部份item都啱心水。」
陳法拉
入貨:New color羊毛大褸、Celine、Giorgio Armani
心水:「一定會買褸,但今年大褸想試啲另類顏色,好似墨綠、酒紅色咁,特別啲,唔使經常都系黑同啡、杏。我會買啲好厚羊毛褸,cutting主攻立體同埋有啲cape款都OK。」

陳法拉

Celine桃色大褸
《靴神》
梁詠琪
入貨:Salvatore Ferragamo長靴、3.1 Phillip Lim上衣
心水:「最緊要買件cape jacket,長度要到只手伸唔到出嚟嗰個style;衫就想入Phillip Lim,欣賞佢feminine又casual;長靴都系必買,我推介Ferragamo。同埋秋冬需要大量scarf,我之前喺Corso Como買咗條Mary Katrantzou圖案scarf,好正。」
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Salvatore Ferragamo長靴$8,300
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
梁詠琪
3.1 Phillip Lim長褲

3.1 Phillip Lim Cape
李美鳳
入貨:及膝長靴
心水:「秋冬我覺得一定要有靴,長到膝頭就最易襯。無論著褲定skinny jeans都好靚。顏色方面,黑色就最易handle。其他must have,我一定要有短身皮褸、trench coat同cashmere冷衫,成個秋冬就好夠,有齊曬基本配搭,牌子就冇乜所謂,大牌子、細牌子我都會著。」
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
李美鳳
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Givenchy Trench、長靴
熊黛林
心水:「一對靚長靴絕對值得投資,可以好百搭,襯裙同牛仔褲都OK。今年秋冬我會試嚇襯sharp顏色嘅上衫,下身就襯skinny jeans,或者喱士可以撞military look,一剛一柔,應該可以有特別化學作用。」
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
熊黛林
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Giuseppe Zanotti長靴
《百搭》
謝婷婷
入貨:Alexander McQueen皮褸、皮褲
心水:「以前唔會全身著一種質地,但皮就可以,香港好多fashion icon都系咁著,所以今年冬天都會試嚇leather total look,心水系McQeen皮褸、皮褲。」
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
謝婷婷
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Alexander McQueen皮上衣及皮褲
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Amanda S.
入貨:Emilio Pucci系列、Givenchy外套
心水:「今年秋冬我好鍾意Peter Dundas筆下嘅Emilio Pucci,閃亮設計好浪漫,修長嘅pencil skirt都系我秋冬心頭好,不過有啲款香港買唔到,要上網訂。Givenchy外套有啲殘舊味道,我覺得好有型。秋冬最好混搭,玩味不同風格,我每日都唔同風格,有時少女化,有時會搖滾同玩軍事主題。」
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Amanda S.
按這裡可在新視窗開啟 或 按 CTRL+Mouse捲動 可進行放大/縮細
Emilio Pucci粉藍上衣及Pencil Skirt
《專家》
設計師何志恩
入貨:Celine Clutch、各類designers' knitwear
心水:「秋冬梗系支持我最愛嘅knitwear,以前啲人會覺得著得肥,家technique同cutting改進咗,秋冬好多設計師針織都好靚好型。手袋首選系我舊同學仔Phoebe Philo嘅Celine,我家用Celine iPad套當clutch用,day clutch會繼續流行,Balenciaga簡約手袋設計,都系我今季心水。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    紫蓮の翼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()